عکس| گلایه شدید علی خسروی پس از انتخاب داور زن برای دربی/ من نقی معمولی هستم...

عکس| گلایه شدید علی خسروی پس از انتخاب داور زن برای دربی/ من نقی معمولی هستم...
شناسه خبـر : ۱۳۸۳۸۴ چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵

علی خسروی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از انتخاب مهسا قربانی به عنوان داور VAR در دربی، گلایه‌ای در اینستاگرام منتشر کرد.

با تصمیم کمیته داوران قرار است دربی استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی برگزار شود و با تصمیم کمیته داوران مهسا قربانی داور زن ایرانی که مجوز فعالیت با VAR را دارد قرار است به عنوان یکی از داورهای ویدیویی در این بازی حضور داشته باشد. 

علی خسروی عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال در واکنش به این تصمیم در اینستاگرام خود نوشت: «من نقی معمولی هستم. من قهرمان جهان شدم. من من من و من…….( برگرفته از دیالوگ سریال پایتخت ) ………………. حالا ما تاریخ ساز شدیم … در زمان ما کمک داور ویدیویی آمد. بله این ما بودیم یعنی این کمیته داوران بود که داور زن برای داربی استفاده کرد. خیلی خوبه که استوری میزارید و تبریک میگید به داور بانو ؟ ولی دیگه بی انصافی نکنید. این جرات را ما اعضای کمیته داوران در دوشنبه گذشته طی جلسه وبیناری گرفتیم و فدراسیون را ترغیب کردیم که حالا به همه دنیا بگید: هم وار اومد هم داور زن برای بازی مردان! دیگه چه بهانه ای هست برای دعوت نکردن داوران خانم و آقای ایران زمین برای رقابتهای مهم جهانی و المپیک؟؟ یعنی یک نفر یک داور یک سایت یک مدیر یک رییس یک رفیق نبود که بگه: بابااااا کمیته داوران دست مریزاد تصمیم شجاعانه ای گرفتید! من خودم شاخ مجازی هستم. همه قواعد بازی رو بلدم. بگذارید سکوت کنم .فقط چرا داوران خانم و آقا سکوت کردند؟ قدر شناسی تو ذات ما ایرانیانه ….بسم الله ...بله من نقی معمولی هستم.»

بیشتر بخوانید: با اعلام خداداد افشاریان؛ این زن دربی را قضاوت می‌کند

منبع خبر:خبرورزشی

به پیج اینستاگرامی «موج خبر» بپیوندید
instagram.com/moojekhabar.ir